24 Nisan 2014 Perşembe




HAVUÇ





Bu aralar mutfakta sık vakit geçirir oldum. Blogumun yeni oluşu sizlerle paylaşacağım  tariflerin  çok  oluşu beni heyecanlandırıyor.Sürekli mutfakta bir şeylerle uğraşmak  istiyorum.
Ama şu  da bir gerçek ki;  ülkemin her gün değişen  gündemi de beni buna teşvik eder oldu.
Artık daha az tv izler, daha  az gazete okur, deriştiremediğim her şeyden kaçar oldum.Sakinlik, huzur güven duygusu istiyorum. Acaba çok şey mi istiyorum?
Düşünmek, düşündürmek dileğiyle. 


Gelelim   resimin içeriğine buradaki amaç çocuğu olan ailelere, çocukların zararlı  şeyler yemesi yerine  ara öğünlerde onların ilgisini çekecek  yöntemlere.Sadece çocuklarda değil sizde keyifle tükete bilirsiniz.
Havucu  ince ince kesin  1 limonun suyunu sıkın birazda tuz  ekleyin. İstediğiniz şekilde sunumunuzu yapın Afiyet olsun...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder