21 Mayıs 2014 Çarşamba

BIYIK VE DUDAK PARTİ ÇUBUKLARI

  BIYIK VE DUDAK PARTİ ÇUBUKLARI




Çağan'ın doğum günü için hazırladım sürprizler.Çağanım oğlum, dünyam, sağlıklı yaşların olsun inşallah.O yatınca ben hemen işe koyuldum.Doğum gününde değişiklik olsun istedim. Doğum günü için fotoğraf çubukları geldi aklıma bu sıralar malum moda partilerin vazgeçilmezi oldu.Eee bizde modaya uyalım o zaman :)
Sabah kalktığında çok mutlu oldu.Kreşte arkadaşlara büyük bir zevkle dağıtıldı.


Sizde denemek isterseniz çok basit tuhafiyeden istediğiniz renkte keçe alıyorsunuz.
Ben bıyıkları ve dudağı  şablon olarak önce bir kağıda çizdim sonra  keçenin üstüne iğneyle tutturup keçeleri kestim.
Çubuklar ise her markette bulabileceğiniz  tavuk şiş çubukları   iyi bir yapıştırıcıyla çubukları yapıştırabilirsiniz.
İşte sonuç  çok eğlenceli oldu.Aslında aklımda gözlük ve şapkada yapmak vardı ama yetiştiremedim bir dahaki sefere onları da yapar eklerim :) 
SEVGİYLE KALIN...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder