7 Mayıs 2014 Çarşamba

DENİZ BÖRÜLCESİ SALATASI

DENİZ BÖRÜLCESİ SALATASI

 

Merhabalar... Bugünlerde bir yoğunluktur gidiyor.Hem iş hem ev hele birde  çocuğunuz varsa vakit nasıl geçer anlamazsınız.Bakmışsınız ki geçmiş gitmiş yılar.İşte bende tam bu durumdayım yılların hızlı geçdiğini düşünüyorum  vaktimi yetiştiremiyorum.
Mutfağıma yeterli vakti ayıramıyorum:)
Bu yüzden ablamdan destek alıyorum saolsun benim için yeni resim ve yeni tarif  göndermiş  hemen sizlerle paylaşıyorum. Teşekkürler  ablacım :) Emeğine sağlık.

Sevgiyle kalın...


MALZEMELER:

  • Bir demet deniz börülcesi
  • 3 diş sarımsak
  • 2 adet közlenmiş kırmızı biber
  • Göz kararı zeytinyağı, limon
  • elma sirkesi,nar ekşisi

 

  NASIL YAPILIR?

  • Börülcelerin kök kısımlarını kesip atın, yıkayıp  kaynayan suya bırakın. Bu arada sarımsakları da kabuklu bir şekilde içine atın. 15 dk  kadar kısık ateşte yumuşayana kadar  haşlayın.
  • Süzdürüp soğuk suya tutup şoklayın. Sarımsakları soyup çatalla iyice ezin.
  • Börülcelerin  yeşil kısmı aşağıya doğru çekin , içinin  kılçık kısmını çıkartın.
  • Servis yapacağınız tabağa yuvarlak olacak şekilde yerleştirin.
  • Hazırladığınız börülcelerin  ortasına  közlenmiş kırmızı biberi doğrayın.
  • Ayrı bir kapta  zeytinyağı, nar ekşisi, limonu, sirkeyi  ezdiğiniz sarımsakları ekleyip  iyice karıştırın. 
  • Son olarak hazırladığınız sosu üzerine gezdirin.




AFİYET OLSUN...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder