23 Aralık 2015 Çarşamba

MUZLU MAGNOLIA PUDİNG





Merhaba,
Sütlü tatlı sevenlere, muz, puding ve bisküvinin muhteşem uyumu. Bu tatlıyı ilk yediğimde çok beğenmiştim ama benim yediğim çilek ile yapılmıştı. Çilek mevsimi olmadığı için muzlu  yaptım. 
Çileklisini de denemenizi tavsiye ediyorum...

Aslında neden bu isim diye birazcık araştırdım ve merak edenlere 
okumak isterseniz geçmişiyle ilgili benim gibi bilgi almak isterseniz bu linke tıklayıp merakınızı gidere bilirsiniz. http://yemeklazim.blogspot.com.tr/2010/05/magnolia-pudding-cookshop.html

MUZLU MAGNOLIA PUDİNG

MALZEMELER:

  • 1 lt süt
  • 2 paket burçak bisküvi
  • 3 çorba kaşığı nişasta
  • 2 çorba kaşığı un
  • 1 kutu krema 
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 2 yumurta sarısı
  • 1 paket vanilya
  • 1 tatlı kaşığı tereyağı
  • 2-3 adet muz


NASIL YAPILIR ?

  • Bisküvileri robotta toz haline gelene kadar çekin.
  • Süt, şeker, un, nişasta, yumurta sarılarını topak olmayacak şekilde karıştıra karıştıra muhallebi kıvamını alana kadar pişirin.
  • Göz göz olunca ocağı kapatın ve içine tereyağı ilave edin.
  • En son  1 paket vanilyayı ekleyip karıştırın.
  • Ilıyınca kremayı da ekleyip mikserle pürüzsüz bir karışım elde edin.
  • Muzu daire şeklinde dilimleyin.
  • Servis kaplarına birer  kepçe kadar puding  yanlarına yada altına muz parçalarını ekleyin, ortasına da  çektiğiniz bisküviden dökerek yayın. 
  • Sonra tekrar krema en üste bisküvi, muz ile süsleyin 2-3  saat kadar dolapta soğuttuktan sonra servis yapabilirsiniz.

AFİYET OLSUN...



1 yorum: